بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    •  
    • اخبار وزارت اقتصاد
      وزیر اقتصاد تاکید کرد؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اراده و برنامه جدی برای مقابله با حساب های بانکی اجاره ای داریم و این حساب ها شناسایی و با آنها برخورد می شود.
      وزیر اقتصاد تاکید کرد:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد هسته های اندیشه ورزی ، اظهار داشت هسته های اندیشه ورزی باید با هدایت و حمایت از ایده‌های مناسب، پیشنهادات دقیقی را برای سیاستگذاری اثربخش کلان ...
      وزیر اقتصاد تاکید کرد:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در "آیین رونمایی رسمی از نقشه راه عملیاتی بهبود محیط کسب و کار و صدور یکپارچه کلیه مجوزهای صنفی از درگاه ملی مجوز های کشور" هر 16.5 درصد بهبود در فضای کسب و کار ...
      وزیر اقتصاد در اولین نشست خبری ؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه های گروهی با اعلام رقم 109 هزار میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی در سال گذشته، از تحقق 97 درصدی درآمدهای مالیاتی در سال 97 خبر داد.
      معاون امور بانکی ، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد خبر داد:
      عباس معمارنژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از عزم جدی دولت برای تعیین تکلیف بدهی خود به بانکها خبر داد.
      وزیر اقتصاد در مراسم معارفه رییس جدید سازمان امور مالیاتی، تاکید کرد؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در مراسم معارفه "امید علی پارسا" به عنوان رییس جدید سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: هوشمندی نظام مالیاتی باید هدف اصلی سازمان امور مالیاتی باشد.
      وزیر اقتصاد در جریان بازدید از گمرک امیرآباد اعلام کرد:
      فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان بازدید از گمرک بندر امیرآباد از در دست اجرا بودن طرح ارائه خدمات گمرکی به مراجعان از طریق تلفن همراه خبر داد.
      وزیر اقتصاد در جریان بازید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد خبر داد ؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از روند برگشت ارز صادرات کنندگان به کشور ابراز رضایت کرد
      در جمع مدیران بانک های دولتی صورت گرفت:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع مدیران عامل بانک های دولتی بر لزوم اجرای حاکمیت شرکتی در بانک ها و تفکیک مسئولیت ریاست هیأت مدیره از مدیریت عامل بانک، تاکید کرد.
      وزیر اقتصاد در جمع مدیران عامل بانک های دولتی :
      وزیر امور اقتصادی و دارایی طی جلسه ای با مدیران عامل بانک های دولتی، تاکید کرد: برنامه واگذاری اموال و دارایی های مازاد بانک ها باید تا انتهای سال 1398 به سرانجام برسد.